vrijdag 15 juli 2022

Droomhuis gezocht met Maartje Schonefeld

 


Droomhuis

'De afgelopen dagen ben ik intensief bezig geweest met werkzaamheden voor het programma Droomhuis gezocht . Ik kende het niet, maar ze belden me omdat ze iemand nodig hadden voor de voorbereiding van de opnames en lokaal regelen. Leuk om zoiets een keer te doen. Vandaag laatste opname-dag en morgen gaan ze weer naar huis'.
Vorige week ontving ik deze App van Maartje over haar avonturen met de opnames voor Droomhuis gezocht.

Maartje en Davide



Vanochtend sprak ik Maartje aan de telefoon. Tien intensieve dagen. Waarin Maartje de crew met raad en daad heeft bijgestaan. Ze hun gids is geweest bij de kennismaking met Codiponte, met de omgeving van Codiponte en met de Lunigiana. Waarin Davide en Maartje de keuken op de Concia voor het programma beschikbaar hebben gesteld. Waarin Davide voor dit programma zijn kookkunst heeft laten zien met de testaroli die hij voor de crew heeft bereid.

Uitzending

De uitzending van deze aflevering van Droomhuis gezocht zal plaats gaan vinden in november 2022. Deelnemers aan de biografische retreat De weg van liefde van 8-14 oktober 2022 maken eerder kennis met Maartje, Davide, Codiponte en de Lunigiana.

Vind je het leuk via het programma Droomhuis gezocht op een heel bijzondere manier kennis te maken met Maartje, Davide en de omgeving van Codiponte? Ik houd je op de hoogte van de uitzendingsdatum via de blog, Facebook en mijn blogs over de Rocca di Codiponte.

Lees meer

Maartje Schonefeld - B&B La Concia 
De weg van liefde
Rocca di Codiponte 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kasteelvrouw in Italië

  Kasteelvrouw 'Je bent dus nu een kasteelvrouw' zegt Maartje met een smakelijk lachje. We staan op 'ons' pleintje in Codipo...